Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210 51 55 253



Τα μπουζί Denso Iridium Racing έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να ικανοποιούν τις πολύ απαιτητικές συνθήκες που επιβάλλονται από τους αγωνιστικούς κινητήρες υψηλής απόδοσης και τις σκληρές συνθήκες των αγώνων.

Το πλήρες άνοιγμα του γκαζιού σε υψηλές στροφές του κινητήρα παράγουν σταθερά υψηλές θερμοκρασίες και πιέσεις καύσης.Έτσι, ο σχεδιασμός των μπουζί Iridium Racing της Denso επικεντρώνεται στην παραγωγή ενός σπινθήρα υψηλής ποιότητας που θα ανταποκριθεί σε αυτές τις ακραίες συνθήκες λειτουργίας.Iridium racing box

Επειδή τα μπουζί Denso Iridium Racing έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για χρήση σε δύσκολες συνθήκες αγώνων, δεν έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν αποτελεσματικά με κανονικές, αργές ή χαμηλού φορτίου συνθήκες οδήγησης. Ακόμη και οι ήπια βελτιωμένοι/ρυθμισμένοι κινητήρες και οι κινητήρες που χρησιμοποιούνται για περιστασιακές track days, ενδέχεται να μην παράγουν τις απαιτούμενες θερμοκρασίες, πιέσεις κια άλλες συνθήκες που επιτρέπουν στα μπουζί Iridium Racing να λειτουργούν αποτελεσματικά. Για λιγότερο απαιτητικούς κινητήρες (όπως αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στο δρόμο και track day) τα μπουζί Iridium Power θα αποτελέσουν την καλύτερη λύση.

Εξαιρετικά λεπτό ηλεκτρόδιο ιριδίου διαμέτρου 0,4mm
Με ένα πατενταρισμένο εξαιρετικά λεπτό ηλεκτρόδιο ιριδίου διαμέτρου 0,4mm, τα μπουζί Iridium Racing επιτυγχάνουν καταπληκτική απόδοση ανάφλεξης.

Ηλεκτρόδιο γείωσης μόνο από πλατίνα 0,8mm
Σε σύγκριση με το κράμα νικελίου που χρησιμοποιείται στα συμβατικά μπουζί, το υψηλό σημείο τήξης της πλατίνας μειώνει προβλήματα όπως η τήξη και η φθορά των ηλεκτροδίων γείωσης. Το άκρο πλατίνας συγκολλάται πάνω στο ηλεκτρόδιο και διαχωρίζεται χωρίς να κάμπτεται το ηλεκτρόδιο, μειώνοντας έτσι τις υπολειπόμενες καταπονήσεις που προκαλούνται από τις διεργασίες κατασκευής και συνεπώς αυξάνοντας την αντοχή και την αξιοπιστία.

Μονωτήρας για αγώνες
Χρησιμοποιώντας ένα μοναδικό δοκιμασμένο μονωτικό υλικό, η αντοχή του μονωτήρα έχει αυξηθεί κατά περίπου 20%

Θύλακας καθαρισμού σπινθήρα
Επειδή η ρύπανση ή οι εναποθέσεις αιθάλης μπορούν να μειώσουν την απόδοση του μπουζί, έχει διαμορφωθεί ένα μικρός θύλακας γύρω από το άκρο ανάμεσα στο κεντρικό ηλεκτρόδιο και στον μονωτήρα. Αυτός ο θύλακας επιτρέπει στην ηλεκτρική εκκένωση να κάψει τον άνθρακα και άλλες εναποθέσεις διατηρώντας έτσι την απόδοση του μπουζί.

Επικάλυψη σιλικόνης
Κατά την έναρξη του αγώνα, η αδυναμία εκκίνησης  λόγω της ρύπανσης με αιθάλη μπορεί να είναι καθοριστική. Για να αποφευχθεί αυτή η κατάσταση, ο μονωτήρας έχει επικαλυφθεί με μία εξαιρετικά υδατοαπωθητική σιλικόνη για την απομόνωση του μονωτήρα από οποιαδήποτε υγρασία και άνθρακα.

Λοξοτομημένο άκρο περιβλήματος
Για να βελτιωθεί η αντοχή έναντι των ακραίων συνθηκών καύσης, το λοξοτομημένο άκρο του περιβλήματος έχει διευρυνθεί. Τα αέρια των πλούσιων μιγμάτων αέρα/καυσίμων οδηγούνται μακριά από τον μονωτήρα, αποτρέποντας έτσι τη ρύπανση από την αιθάλη.

iridium racing 2

Επικοινωνία

Τεχνοανταλλακτική

Ρόδου 170
Αθήνα, 104 43
210 51 55 253
210 51 45 824

Social Media

Για να σας εξασφαλίσουμε καλύτερη εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies.